Për gjumin tuaj të bukurisë ndërmerrni këta hapa

By

Edhe pse gjumi është tema që diskutohet më së paku krahasuar me shtyllat tjera të shëndetit është e domosdoshme të paktën të bëjmë 7 deri 9 orë gjumë çdo natë. Nëse jo, produktiviteti dhe mirëqenia juaj do të dëmtohen.

Related image

Sidoqoftë, ka mënyra për të siguruar që cilësia dhe gjatësia e gjumit tuaj të jenë në përputhje, Health Magazine ka biseduar me Dr. Mike dhe ka mbledhur disa truqe që do të ju ndihmojnë të regulloni gjumin tuaj.

 

  • Joga menjëherë para gjumit mund të jetë e shkëlqyeshme për t’ju qetësuar. Një pozë si këmbët lart në mur është ideale për kthimin e qarkullimit përsëri në zemër dhe uljen e presionit të gjakut.

 

  • Banjat me flluska sjellin temperaturën thelbësore të trupit tuaj, duke ju ndihmuar të bini në gjumë edhe më shpejt.

 

  • Përgatisni një ambient ideal të gjumit duke e mbajtur dhomën tuaj sa më të errët të jetë e mundur, pa televizorë, telefon dhe zhurmë dhe ulni termostatin tuaj.

 

  • Nëse nuk mund të bini në gjumë brenda 15 minutave nga hedhja dhe kthimi, ngrihuni dhe bëni diçka qetësuese.

 

  • Frymë thellë për të ndihmuar në lehtësimin e ankthit dhe tensionin e trupit.

 

  • Ulni konsumin e kafeinës rregulli më I mire që mund të ja vëni vetes është që të mos konsumoni kafeinë 8 orë para gjumit.

Artikuj të ngjashëm